czwartek, 6 grudnia 2012

Jarmark i komu komu bo ide do domu:)

Mikołaj nie zostawił nic dzisiaj pod łóżkiem,nie szkodzi:)Już wczoraj dostałam paczuszkę od Dagmary  z książkami,do tego małe co nie co dla zmysłów:)dziękuję.Dzisiaj za to doszły do mnie świąteczne kolczyki które kupiłam od Piecuchowa
Na koniec wybrałam się  na Wrocławski Jarmark ,może jeszcze przed świętami wpadnę tam na dłuższą chwile:)
















W domowy zaciszu powstają kolejne ozdoby tym razem choineczki:)





Więc komu komu?Jeśli ktoś został dzisiaj bez prezentu a chciałby dostać mały zestaw moich ozdóbek proszę o pozostawienie informacji w komentarzu poniżej
Jeśli będą chętni mikołaj wybierze do kogo polecą:)czekam do niedzieli

51 komentarzy:

  1. Ja, ja, jaaaa chcę! Są przeurocze :-):-):-)
    A zdjęcia piękne, nastrojowe. rozbawił mnie piernikowy reniferek :-) sweet :-):-):-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie :)
    A ja nic nie dostałam, chociaż byłam taka grzeczna :/
    nie opłacało się!
    Piękne ozdoby, aniołki takie anielskie i mają fajne grzywki :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opłaca się Goya na pewno się opłaca:*
      dziekuje

      Usuń
  3. Ozdóbki są sliczne a najsliczniejsze dlatego ,ze zrobiłaś je wlasnorecznie. Niestety nie można mieć wszystkiego na choince i do mojej kryształkowo tiulowej koncepcji chyba nie bardzo pasują . No chyba ,że choince wszystko przystoi to ja bardzo chętnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maszko nie o to chodzi żeby zapisać się dla samego zapisania.Przecież wiem doskonale że nie każdy lubi jak Ja to mówię wiejskie ozdóbki i wiejskie choinki:)))))

      Usuń
  4. Och, jak bym chciała mieć takie cudajeczki.
    Fantastyczne zdjęcia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak świątecznie!

    Na takich stronach czuje się tę "magię Świąt"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:)
      Pozdrawiam świątecznie:)

      Usuń
  6. te aniołki są urocze oczywiście staje w kolejce :)po nie
    ale bym poszła na taki jarmark
    hm....może i ja coś przygotuje na prezent muszę pomyśleć.
    Pozdrawiam!

    ps u nas sypie ,że szok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zapisana
      Jarmark świetny!czuję się święta a po dwóch grzańcach nawet mróz nie przeszkadza:)
      U mnie też nasypało jest cudnie tylko że słońce świeci i wiadomo co będzie.Chlapy to Ja nie lubię:/

      Usuń
  7. Ozdóbki śliczne:)Ja poproszę chociaż jednego aniołeczka:)
    W Krakowie też już na Rynku jest Jarmark Bożonarodzeniowy, ale w tym roku adwent wyjątkowo krótki i boję się, że nie zdążę na niego wpaść:)A tak lubię...:)
    Pozdrawiam cieplutko:)
    P.S.
    I co z tym śniegiem u Ciebie, jest???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisana na listę:)
      Może jednak znajdziesz czas z chęcią bym obejrzała Twoją relacje,jak tam u was to wygląda:)
      Jest śnieg jest słońce:)

      Usuń
  8. Ja, ja, ja!!!
    Co za piekne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nic nie znalazłam pod poduszką, ale za to gdzie indziej - w bardzo elektronicznym miejscu ;)

    Ozdóbki są cudne - zapisuję się obowiązkowo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w piekarniku???:)))pewnie mu się pomylił z kominem:)
      więc zapisana:)

      Usuń
  10. Jak ja lubię Twoje zdjęcia, mają charakter, wszystkie, i ten z herbatą, która pachnie niemal tu i te jarmarkowe, z pierniczkami ;), a aniołki chętnie przygarnę, wszystkie, bez wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. choć to chyba pazernie zabrzmiało... a więc jeśli wylosuję, to połowę oddam w inne dobre ręce ;)

      Usuń
    2. Jo to nie herbatka a wino grzane ze stoiska Cafe borówka ale przyznam pije się jak herbatkę:)
      Zapisuję na listę:)

      Usuń
    3. ja też piję jak herbatę, ale nie chciałam tak oficjalnie przyznawać ;)

      Usuń
  11. Matko, ozdoby są urocze! Tyle chętnych! Nieśmiało i ja się zapiszę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez jestem zaskoczona Heidi,spodziewałam się z 2-3 osób:O i w ten sposób myślałam że wszystkich chętnych obdaruje.Widzę że mi się to nie uda:)zapisuje na listę

      Usuń
  12. Do mnie w tym roku też nie przyszedł ;/ a byłam grzeczna, ale idę na badania i w zamian za to to poproszę o dobre wyniki. Piękne zdjęcia zrobiłaś na jarmarku ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kropeczko już dzwonie do mikołaja w Twojej sprawie na pewno coś da się zrobić:)))))

      Usuń
  13. Co prawda znalazłam wczoraj prezent w bucie, ale na Twoje ozdoby chętnie popatrzę z bliska! ;)
    Pa, ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc zapisuję na listę:))))
      Buziaki

      Usuń
  14. Ten jarmark bardzo mi się podoba na Twoich zdjęciach. Muszę się wybrać na grzańca ;-)
    Mikołaj nic i mnie nie przyniósł, no może poza śniegiem, który mi się tak marzył ;-)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja, i ja i ja też chcę. :]
    Jarmaki święteczne uwielbiam. W Belfaście już od 27 listopada działa. Nie mogę tam za często chodzić bo za dużo smakołyków kupuję, a dupsko szczęśliwie sobie rosnie.
    U mnie Mikołaj trochę spóżniony, bo miał być wczoraj, a zapukał dzisiaj. Niestety nie miał czapy Mikołaja za to odblaskową pomarańczową kurtkę listonosza. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. pewnie nic nie zostalo :( przyznaje czasami bylam niegrzeczna, ale staralam sie bardzooooo !!!! u nas w dub w ifsc jarmark i jest, ale bardzoooo kiepaski i nie ma go co porownywac z tym ze wspomnien z krakowa np. :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latte będzie losowanie znaczy Mikołaj wybierze 3 szczęśliwe w niedziele więc musisz wyrazić chęć:)

      Usuń
  17. Dzisiaj byłam na jarmarku i kupiłam...sery! uwielbiam:)))
    Zapisuje się na te cudeńka i liczę na szczęście:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam stoisko może następnym razem też kupie,Ja kupiłam kawę:)
      Kass zapisana:)

      Usuń
  18. O jej, ozdoby przecudne! Reniferek, Aniołek, Choinka, wszystkie mnie urzekły!
    Też się zapisuję na listę oczekujących :)
    Pozdrawiam zimowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapisuję na listę do mikołaja:)

      Usuń
  19. I takie ozdoby są piękne, a nie kupione w sklepie czy na bazarku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jarmarków czar...
    I obowiązkowo grzane wino.
    Cudne ozdoby!
    Czy Mikołaj zapisze mnie na listę chętnych?
    Ciepełko posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne zdjęcia i cudowne ozdoby :-D

    OdpowiedzUsuń
  22. czeka na ciebie kartka świąteczna, wyślij mi swój adres na mojemalerekodzielo@gmail.com :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale cudne choineczki :))) I ja to wszystko przegapiłam... :D Czas mi ucieka tak szybko, jestem daleko w polu ze wszystkim, i barkuje chwili na zaglądanie na blogi, internet się buntuje do tego wszystkiego, będę panikować chyba :D
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za zostawienie komentarza :)))