piątek, 22 lutego 2013

Ja-Elf



Elf stworzenie rodem z mitologii germańskiej.Z początku elfy były pomniejszymi bożkami natury i płodności, później były przedstawiane jako chochliki lub duszki leśne bądź wodne.Żyją w lasach, źródłach, studniach, a nawet pod ziemią. Wierzono, że są długowieczne, jeśli nie nieśmiertelne i posiadają różnorakie magiczne moce
 Jakiś czas temu zapragnęłam mieć coś dla siebie,coś wyjątkowego Dzisiaj dotarł do mnie brulion,mój brulion na nim 
Ja-Elf










 Brulion miał być taki bardzo osobisty ale postanowiłam wam go pokazać 
Jestem w nim zakochana:) ale nie w sobie a w niezwykłym talencie autorki
Dziękuję Maryś moja czarodziejko

Miłego łikendu wam życze a sama pakuje torbę i "lecę" w góry:) pożegnać zimę a raczej ją wypędzić:)

45 komentarzy:

  1. ja też mogę go troszkę pokochać...? w kresce Maryś nie można się nie zakochać!
    a w Twoich fotkach też się podkochuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście:)Masz racje Didre nie można się nie zakochać
    Dziękuje uskrzydlają mnie takie słowa!!!!♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dziś też dostałam przesyłkę od Maryś.. piękny brulion z wspaniałym obrazem i moim nickiem tak ze doskonale Cię rozumiem, to magiczne przedmioty w których można się zakochać!!!
    Leć w te góry tylko skutecznie wypędzaj tą zimę!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc też taki osobisty
      Och dziewczyny...elfy,anioły dzięki wam jestem w 7 niebie:):*

      Usuń
  4. Pierwsze zdjęcie mnie zauroczyło...
    A brulion bardzo romantyczny.
    Miłego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Amber:)zrobiłam chyba 40klatek żeby w końcu wybrać jedno:)

      Usuń
  5. wow! piękny :) pierwsze zdjęcie - ach :)
    miłego wypoczynku i przepędź tą zimę koniecznie, tylko upewnij się proszę, że minie Wyspy, bo ostatnie strasznie zimny wiatr u nas wieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow...ja tez taki chce!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jest! Jestem pod wrażeniem!
    Kochana- kopnij tę zimę w szanowne 4 litery, bo wszystkim już się nieco przejadła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia nie oddają jego uroku,nie widać wszystkich szczegółów
      Kopne i to nie raz:)))

      Usuń
  8. Brulion jest faktycznie niesamowity! I zazdroszczę wycieczki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gohaa nie ma czego,przemoknę,zmarznę i pewnie śniegiem mnie natrą:)wrrrr

      Usuń
  9. Iguś - ja nic nie powiem, bo takich zdjęć się spodziewałam, czy prześlesz mi na pamiątkę?
    Przepiękne ujęcia. Ja się spodziewałam, że zostanie "osobisty", ale to mnie wzrusza jak się dzielisz...
    No to zmykam i ściskam Elfiku :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maryś już do Ciebie poleciały:)
      Będzie osobisty,od pierwszego zapisanego słowa:)♥
      Po prostu musiałam:)

      Usuń
  10. Brulion przepiękny Igo, jak i Twoje zdjęcia:)
    Ja przed chwilą wróciłam ze spaceru z moim psem, śnieg tak cudownie sypie, znów zrobiło się bajkowo na świecie i sama nie wiem czy już mam dość tej zimy czy jeszcze nie:)A w jakie górki się wybierasz???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze co zrobiłam to poleciałam do Ciebie szukać tego psa:)już myślałam że mi umknęło:)
      Janské Lázně ale nocleg po Polskiej stronie

      Usuń
  11. Wygoń tę zimę czym prędzej :-) Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki piękny! Znowu blogowsiko coś dobrego przyniosło komuś... Wygoń ją, wygoń!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie Ci jako Elf ;D myślę, że jest się z czego radować ;D Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nigdy nie myślałam że nim będę:)To piękno to zasługa Maryś:)

      Usuń
  14. Delikatnie jaśniutko Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba, gratuluję autorce talentu! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna z Ciebie Elfka, cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. rajuśku, i ja przepadłam, Elfie Ty przez Maryś złapany ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, jestem pod wrażeniem - i brulionu, i zdjęć na blogu :) Miłe ukojenie dla oczu...

    OdpowiedzUsuń
  19. jaki piękny ten Elf:) i nawet baloniki są (przepraszam, musiałam to zauważyć, mam skrzywienie chyba:))...
    wspaniałego wyjazdu w góry:) ja byłam w Głuchołazach i nas zupełnie zasypało, ale było uroczo i tego Ci także życzę :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Elfinka z Ciebie piękna - do zakochania... i zakochałam się, bo brulion wspanialy. Nie dziwię się, że zechciałaś się nim z nami podzielić.
    No, nie moge się napatrzeć!
    Wypocznij i wracaj czym prędzej.
    Pa

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny, jestem zachwycona cudo! Ide podgladnac do Marys :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny! Ja pisałam na blogu o moim uwielbieniu elfów :) Nie zastanawiałabym się dwa razy nad takim cudem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za zostawienie komentarza :)))