środa, 16 kwietnia 2014

Nie zapomniałam


Nie zapomniałam o liście niewysłanym wczoraj.
O zapisanych stronach w mojej głowie
Nie zapomniałam o tym,o tamtym i o Tobie!

Nie zapomniałam o chlebie pieczonym wieczorem


... o nadąsanej wiośnie,nie zapomniałam:)




...a wszystkie moje zapomnienia w wazonie ukryłam i obiecuje że już nie zapomnę:)
bo tak naprawdę nie zapomniałam!


Kolejny raz dziękuję wszystkim za wspólne pieczenie.
 Amber za zaproszenie
Przepis na chleb znajdziecie w Leśnym zakątku

Zapraszam do naszej czekoladki 
na akcje "baleriny"
Nie zapomnijcie!!!
♥ 
Piekareczki

Aciri Bajkorada
Mimbla Ruskie raz
Renata S forksncanvas

32 komentarze:

  1. Iga,
    jak pięknie,romantycznie...
    I cudowny bochen,cudowny!
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny! Miło było piec :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Igo, witaj w naszym gronie. Chlebek cudowny, zdjecia bardzo klimatyczne. Dziekuje za wspolne pieczenie i do nastepnego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tej wiośnie nadąsanej mogłaś zapomnieć, może by się dąsać w końcu przestała;)
    Cudowne zdjęcia:)
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jabłoń różowa i maleńki wazonik niezapominajek... Ajaj... C U D N I E ...!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się wzruszyłam...dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jest też niezapominajka - mój ukochany kwiatek :) będzie w bukiecie ślubnym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cudny chlebek, nacięty w nastroju Wielkiego Tygodnia, pieknie Ci się upiekł.
    Akcenty wiosny , nabierają szczególnego znaczenia przy tym wspaniałym chlebie.
    Miło było razem zmagać się z tym wyzwaniem, dziekuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia a chlebek taki apetyczny:)) Dziękuję za wspólne pieczenie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. A u Ciebie jak zwykle klimatycznie i pięknie. Ten chleb, te kwiaty :-) Ach :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Iguś, piękny Ci wyszedł! :)) Pyszny, prawda? ;)
    I wazonik tez uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie wspaniałe zdjęcia :) no i pięknie wypieczony chlebek!
    Dziękuje za wspolna zabawe w kuchni!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny chlebuś i cała reszta ;-)
    nie zapominam o życzeniach, Wesołych i Pogodnych! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak nastrojowo i pięknie! Chleb idealny. Dziękuję za ten wspólny czas i do następnego pieczenia! pozdrawiam, Ela

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze raz tu wpadam do Ciebie ze świątecznymi życzeniami Igo. Radosnych, spokojnych i smacznych! :-) Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny chleb !
    Dziękuję za wspólny czas przy piekarniku :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie zapomniałam zajrzeć do Ciebie i napisać że piekny bochen Ci się upiekł. Dziękuję i do następnego :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja mimo natłoku spraw na jednej głowie i ramionach nie zapominam - wciąż myślami blisko i pogodnych, radosnych świąt życzę ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Chodzę po blogach piekareczek i podziwiam chleby, co jeden to apetyczniejszy, twój jest niesamowity. Pozdrawiam i życze spokojnych świąt Wielkanocnych !

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo klimatyczne zdjecia. A chlebe też niczego sobie, zwłaszcza to naciecie jest udane. Dziekuje za wspólne pieczenie. )

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny chlebek. Pozdrawiam i dzięki za wspólne pieczenie! Spokojnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  22. O rety, jest po prostu idealny! Dziękuję za wspólne pieczenie! Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyobrażam sobie jak musiał pięknie pachnieć :) Zapach świeżego chleba to jeden z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudny chlebek..... i piękne zdjęcia! Dziękuję za wspólne pieczenie i pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudownie wygląda! Dziękuję za wspólnie spędzony czas :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny post .... i ten chleb jaki piękny:) pozdrawiam i dziękuję za wspólnie spędzony czas:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Iga, ja powoli wracam do blogowania. Czekam zatem na Ciebie :)
    pozdrowienia ślę

    OdpowiedzUsuń
  28. Nominowałam Cię do nagrody Liebster Blog Award, szczegóły tutaj http://seledina.blogspot.com/2014/05/zapowiedz-deszczu-i-wyroznienie.html :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Igusiu, ale o nas zapomniałaś... :(
    Ściskam najcieplej
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  30. chlebek cudny...zdjęcia piękne...

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za zostawienie komentarza :)))