środa, 16 kwietnia 2014

Nie zapomniałam


Nie zapomniałam o liście niewysłanym wczoraj.
O zapisanych stronach w mojej głowie
Nie zapomniałam o tym,o tamtym i o Tobie!

Nie zapomniałam o chlebie pieczonym wieczorem


... o nadąsanej wiośnie,nie zapomniałam:)




...a wszystkie moje zapomnienia w wazonie ukryłam i obiecuje że już nie zapomnę:)
bo tak naprawdę nie zapomniałam!


Kolejny raz dziękuję wszystkim za wspólne pieczenie.
 Amber za zaproszenie
Przepis na chleb znajdziecie w Leśnym zakątku

Zapraszam do naszej czekoladki 
na akcje "baleriny"
Nie zapomnijcie!!!
♥ 
Piekareczki

Aciri Bajkorada
Mimbla Ruskie raz
Renata S forksncanvas

34 komentarze:

  1. Iga,
    jak pięknie,romantycznie...
    I cudowny bochen,cudowny!
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny! Miło było piec :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Igo, witaj w naszym gronie. Chlebek cudowny, zdjecia bardzo klimatyczne. Dziekuje za wspolne pieczenie i do nastepnego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tej wiośnie nadąsanej mogłaś zapomnieć, może by się dąsać w końcu przestała;)
    Cudowne zdjęcia:)
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jabłoń różowa i maleńki wazonik niezapominajek... Ajaj... C U D N I E ...!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. wow...♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja się wzruszyłam...dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest też niezapominajka - mój ukochany kwiatek :) będzie w bukiecie ślubnym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ cudny chlebek, nacięty w nastroju Wielkiego Tygodnia, pieknie Ci się upiekł.
    Akcenty wiosny , nabierają szczególnego znaczenia przy tym wspaniałym chlebie.
    Miło było razem zmagać się z tym wyzwaniem, dziekuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia a chlebek taki apetyczny:)) Dziękuję za wspólne pieczenie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. A u Ciebie jak zwykle klimatycznie i pięknie. Ten chleb, te kwiaty :-) Ach :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Iguś, piękny Ci wyszedł! :)) Pyszny, prawda? ;)
    I wazonik tez uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie wspaniałe zdjęcia :) no i pięknie wypieczony chlebek!
    Dziękuje za wspolna zabawe w kuchni!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny chlebuś i cała reszta ;-)
    nie zapominam o życzeniach, Wesołych i Pogodnych! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak nastrojowo i pięknie! Chleb idealny. Dziękuję za ten wspólny czas i do następnego pieczenia! pozdrawiam, Ela

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze raz tu wpadam do Ciebie ze świątecznymi życzeniami Igo. Radosnych, spokojnych i smacznych! :-) Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny chleb !
    Dziękuję za wspólny czas przy piekarniku :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie zapomniałam zajrzeć do Ciebie i napisać że piekny bochen Ci się upiekł. Dziękuję i do następnego :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja mimo natłoku spraw na jednej głowie i ramionach nie zapominam - wciąż myślami blisko i pogodnych, radosnych świąt życzę ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Chodzę po blogach piekareczek i podziwiam chleby, co jeden to apetyczniejszy, twój jest niesamowity. Pozdrawiam i życze spokojnych świąt Wielkanocnych !

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo klimatyczne zdjecia. A chlebe też niczego sobie, zwłaszcza to naciecie jest udane. Dziekuje za wspólne pieczenie. )

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładny chlebek. Pozdrawiam i dzięki za wspólne pieczenie! Spokojnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  23. O rety, jest po prostu idealny! Dziękuję za wspólne pieczenie! Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyobrażam sobie jak musiał pięknie pachnieć :) Zapach świeżego chleba to jeden z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudny chlebek..... i piękne zdjęcia! Dziękuję za wspólne pieczenie i pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudownie wygląda! Dziękuję za wspólnie spędzony czas :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny post .... i ten chleb jaki piękny:) pozdrawiam i dziękuję za wspólnie spędzony czas:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Iga, ja powoli wracam do blogowania. Czekam zatem na Ciebie :)
    pozdrowienia ślę

    OdpowiedzUsuń
  29. Nominowałam Cię do nagrody Liebster Blog Award, szczegóły tutaj http://seledina.blogspot.com/2014/05/zapowiedz-deszczu-i-wyroznienie.html :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Igusiu, ale o nas zapomniałaś... :(
    Ściskam najcieplej
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  31. chlebek cudny...zdjęcia piękne...

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Thank you
    In Nguyen Gia is proud to be a prestigious printing company in Hanoi, we always try to bring our customers the dedication in service, professionalism in the way to work to receive customer satisfaction.
    Fast printing service:
    in hóa đơn bán lẻ giá rẻ
    in bao đũa
    in sổ tay
    in thẻ nhựa tại hà nội
    in ky yeu gia re
    kỷ yếu
    in thẻ cào trúng thưởng
    in lich tet 2021
    in bao li xi
    in phong bì công ty
    làm kỷ yếu
    We provide more than 50 different printing & design services such as yearbook printing, envelope printing, plastic card printing, lucky money printing, Tet calendar printing, business card visits, catalog printing, etc.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za zostawienie komentarza :)))