poniedziałek, 4 lutego 2013

Adam




















31 komentarzy:

  1. Jejku ! ! ! Uwielbiam takie cuda ;), zdradzisz coś więcej o modelu ;)?

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Adaśka, jest piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cukiereczek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cioteczko to się obowiązki szykują:))) cudny chłopak!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie zdjęcia, bez zbędnych gadżetów, czy układania dziecka w wymyślnych pozach. Po prostu naturalne. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooooooooooochhhhhhhhhhhh :-) :-) :-) :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany, jakie piękne zdjęcia! A ja już myślałam, że to Ty tak cicho siedziałaś przez ostatnie 9 miesięcy! :))) Ten uważny wzrok chcący zrozumieć zawiłość tego świata i te stópki! Piękne zdjęcia!
    Pa

    OdpowiedzUsuń
  8. też miałam zapytać gdzie takiego modela spotkałaś, ale już doczytałam :)
    ślicznie, moje ulubione pierwsze :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. piekniutki model...ale nie oszukujmy sie ...bez takiego fotografa ..nie byłoby takich pieknych ujęć:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Potwornie mnie roztkliwiają takie widoki

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki słodziak! Śliczny! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bobaskowo się zrobiło u Ciebie , ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cud życia taki mały człowiek... A zaraz mi się moje duże przypomniało jak było małe i wymachiwało tą piąstką groźnie niczym młotkiem ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle zachwycające zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne i maleństwo i zdjęcia ! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie ładne zdjęcia!!! :) Dzidziusiowe zdjęcia zawsze rozczulają wszystkie panie i panów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie cudooo malusie:) trafiłam przez przypadek,a tu takie pieknosci:*
    http://www.onelittlehappiness.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ cudny słodziak, a zdjęcia cudne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za zostawienie komentarza :)))