czwartek, 14 marca 2013

Zima-podsumowanie

Kto ma chęć na podsumowanie zimy?Nie spodziewam się tłumów;)
Post będzie o kliszy którą wsadziłam do swojego analoga 27.10.12 a raczej o 36 klatkach które robiłam przez prawie 5 miesięcy:)))

Zaczeło się od deszczu









Potem przyszła ona.








Ja z nią:)





Ona z Zochą ;)
Nawet na chwile odpuściła 



 Żeby wrócić znowu




Na szczęście to jej ostatnie słowo:D

Zdjęcia surowe,bez retuszu i innych 
Doskonałe w swej niedoskonałości-dla mnie:)
W aparacie kolejna klisza na kolejne 5 miesięcy,lubię to:)
Przypominam o wyzwaniu koniec w pierwszy dzień wiosny:)
Miłego łikendu

35 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia, lubię taki klimat, nieco nostalgiczny... Nawet zima wtedy mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością patrzę na Twoje zdjęcia,choć zimowe.
    Uwielbiam takie piękno bez ulepszania.
    A podsumowanie zimy u mnie wypada słabo,bo dzisiaj rano było u mnie -9 st.mrozu!
    Ciepło Ci posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ogrzały dzisiaj serducho:))
      U mnie też zimowo ale Ja z zimą kończę już dzisiaj:)

      Usuń
  3. czym je robiłaś ?
    ja dziś idealnie wykończyłam kliszę, że wyskoczyła z kasetki ;)
    jak to ostatnio usłyszałam, analogi nawet w Photoshopie niewiele da się poprawić - są idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim nie tak starym Canonem,pisałam o nim kiedyś:)do tego Ilford 400
      Jestem tego samego zdania,nie ma sensu poprawiać bo po co
      Czekam na Twoja kliszę:)

      Usuń
    2. nie wiem, czy tym razem, niestety, coś z tego będzie, nie udało mi się całkiem wsadzić do kasetki i mogłam część prześwietlić, zobaczymy ;)

      Usuń
    3. Zawsze zostaje ta druga cześć:)

      Usuń
  4. kusi mnie bardzo kupić sobie kliszę i popróbować. Zupełnie inaczej świat wygląda.A wyzwanie bardzo trudne. Obawiam się ,że nie mam żadnego pomysłu chyba ,że coś znajdę w archiwach i przypasuje. Tylko który ja wiersz lubię najbardziej......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do dzieła Maszko,teraz wychodzić z domu nie trzeba żeby kupić:)
      Będzie nam miło jak weźmiesz udział!!

      Usuń
  5. Zimę podsumowałaś pięknie! Ja ją lubię, ale w tym roku mi już doskwiera. Była zdecydowania zbyt pochmurna.
    Miłego! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mgłabym oglądać jeszcze 360 takich zdjęć... piękne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam posta kilka razy i oczu nie mogłam/ nie mogę oderwać! Ależ one klimaciarskie!;) Piesio też uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))Dziękuję bardzo mnie cieszy że fotki się podobają

      Usuń
  8. Piękne podsumowanie. :)
    To jak nowa klisza znowu będzie na 5 miesięcy, to czekam na podsumowanie wiosny. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpię żebym w 5 miesiącach się zmieściła:)ale miło że ktoś czeka;)

      Usuń
  9. uwielbiam Twoje fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne zdjecia!Ale na podsumowanie zimy nie mama ochoty :-) nie mowiac juz o tym, ze na niedziele znowu snieg zapowiadaja!
    Pozdrawiam goraco!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne. Jednak analogiczne mają to coś. A Twoje to szczególne coś. Drugie jest intrygujące, a na czwarte mogłabym patrzeć bez końca.
    Wygląda na to, że na nowej kliszy też zima zagości. ;)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  12. to z soplami przypomniało mi spacer z naszymi jeszcze malutkimi dziećmi, niby tak niedawno, a zarazem tak dużo czasu minęło...

    OdpowiedzUsuń
  13. ale cudenka stworzylas!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zimy mam już zdecydowanie dość, choć zdjęcia w Twoim wydaniu z przyjemnością się ogląda.

    OdpowiedzUsuń
  15. sentymentalna podróż przez zimę ;D zdjęcia świetne, też lubię takie surowe . ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachwycające zdjęcia.
    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja pierwsza do podsumowania, byle by rozpoczeła się nowa pora roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. tak...doskonałe w swej niedoskonałości...cudowne wprost:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia absolutnie doskonałe!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczne kadry! Jednak jest coś takiego w analogach, że człowiek czuje, że to zdjęcia z duszą.

    OdpowiedzUsuń
  21. U Ciebie nawet zima pięknie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za zostawienie komentarza :)))